PrevenControl ha estat seleccionat com a cas d'èxit en e-learning per a un taller col·laboratiu de la fira professional i congrés internacional Expoelearning, que se celebra els dies 22 i 23 de febrer a Madrid.
PrevenControl va comptar amb el know-how d'una consultoria estratègica i centre de formació per desenvolupar una plataforma pròpia d'e-learning per a la formació tècnica d'inspectors d'ITV, que exposarà aquesta experiència com a cas d'èxit a la fira de Madrid.
Sota el títol de "E-learning transformacional", es realitzarà un taller col·laboratiu que mostrarà en directe el funcionament de la plataforma d'e-learning. La sessió se celebrarà aquest dijous, 23 de febrer, a les 13.20 h, en el pavelló 2 de la Fira de Madrid.
Expoelearning és la fira espanyola del sector de la formació on-line i els recursos humans. En la seva vuitena edició espera la visita de més de 3.000 professionals de 18 països.
Font: PrevenControl