Català
  |  
Español
Archivo
Noticias
13/02/2008 - Sancions
Inspecció de Treball va imposar multes per 45 milions en el 2007.

La inspecció de Treball a Catalunya va imposar multes per 45 milions en el 2007, una quarta part per contractar treballadors immigrants sense papers. La Inspecció de Treball va aixecar el passat any 9.736 actes d'infracció a empreses a Catalunya (un 5% més). La xifra de sancions proposades es va elevar a 45,4 milions d'euros, un 23% més que l'any anterior, segons dades fetes públiques ahir per la consellera de Treball de la Generalitat, Mar Serna.

De les multes proposades per l'Administració a empreses que van incomplir la normativa laboral, gairebé una quarta part (11,2 milions d'euros) van anar per contractar immigrants sense papers. En total, es van trobar 1.625 persones treballant en aquestes condicions i es van visitar 8.075 companyies de sectors sensibles a rebre més volum de treballadors d'origen estranger, “com són l'hostaleria i restauració, i els serveis”, segons la consellera. (...)

En matèria d'incompliment de la normativa de prevenció de riscos laborals, la consellera va assenyalar que es va incrementar el nombre d'infraccions detectades, d'actes aixecades i de sancions proposades, per un import total de 25,6 milions d'euros.

Llegir notícia completa

Font: La Vanguardia (12/02/08)

    Todas las notícias actuales